کلمپ آمپرمتر CEM DT-9380

مشخصات دستگاه: 

این کلمپ آمپرمتر ۱۰۰۰ آمپر حرفه ای می تواند ولتاژ جریان متناوب (AC) و جریان مستقیم (DC) را تا ۱۰۰۰ ولت و شدت جریان متناوب (AC) را تا ۱۰۰۰ آمپر اندازه گیری کند. این دستگاه به سیستم True RMS و صفحه نمایش بزرگ LCD از نوع TFT به همراه نور پس زمینه مجهز شده است. طراحی مدرن بدنه و انبر دستگاه باعث شده تا این آمپرمتر بسیار خوش دست باشد و برای کار کردن در محیط های تنگ و باریک تبدیل به گزینه ای ایده آل شود.از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به تشخیص سریع جریان AC از DC، اندازه گیری دقیق، سرعت نمونه برداری بالا و قابلیت ذخیره داده ها اشاره کرد.همچنین این دستگاه می تواند مقاومت الکتریکی را تا 40M، دما را تا ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد (۱۸۳۲ درجه فارنهایت)، ظرفیت خازنی را تا 100mF و فرکانس را تا 10kHz اندازه گیری کند. جریان راه اندازی این دستگاه نیز برابر با ۱۰۰۰ آمپر می باشد.

  • این دستگاه به سه باتری لیتیومی 1/5 ولتی از نوع AAA مجهز شده است.
  • ابعاد این دستگاه 250mm*78mm*40mm می باشد و وزنی در حدود ۳۵۰ گرم دارد.
  •  فک انبر این دستگاه تا ۴۸ میلی متر باز می شود که باعث افزایش ایمنی کاربر هنگام استفاده از این دستگاه می شود.
  • از ویژگی های این دستگاه می توان به وجود صفحه نمایش LCD 4000 رقمی 1/8 اینچی از نوع TFT مجهز به نور پس زمینه، سیستم True RMS، حافظه داخلی با قابلیت ذخیره مقادیر حداقل و حداکثر داده ها، چراغ قوه، تست دیودی، بوق هشدار در صورت رد شدن از محدوده اندازه گیری 50، سیستم خاموشی خودکار، نشانگر کاهش شارژ باتری و سیستم NCV (ردیاب برق غیر تماسی) اشاره کرد.
  • دستگاه کلمپ آمپرمتر AC و دماسنج سِم CEM DT-9380 دارای ۱ سال گارانتی معتبر شرکتی.
  • کلمپ آمپرمتر ۱۰۰۰AC آمپر CEM DT-9380 برای اندازه گیری ولتاژ و جریان متناوب AC، مقاومت، خازن و دما به وسیله پراب نوع K مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کلمپ آمپرمتر ۱۰۰۰ آمپر AC و TRUE RMS سی ای ام مدل CEM DT-9380 دارای کلاس حفاظتی CAT III 1000V  و CAT IV 600V است و در برابر شوک الکتریکی محافظت می شود. همچنین توانایی تست باتری، تست دیود، تست پیوستگی با بوق و تست پایه های ترانزیستور را دارد.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *