تست غیر مخرب NDT شامل یک گروه گسترده از تکنیک های تجزیه و تحلیل به منظور بررسی خواص مواد، اجزا، محصولات ، جوش و یا سیستم بدون ایجاد آسیب را پوشش می دهد. تست غیر مخرب NDT ابزاری معمول مورد استفاده در مهندسی پزشکی قانونی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی سیستم، مهندسی هوا و فضا، و برنامه های کاربردی پزشکی است اصطلاحات آزمون غیر مخرب (NDE) و بازرسی غیر مخرب (NDI) و ارزیابی غیر مخرب (NDE) همگی توصیفی برای تست غیر مخرب NDT می باشند.

روش های تست غیر مخرب NDT طوری طراحی شده اند تا با استانداردهای صنعتی، قرارداد های دولتی، نیازهای نظامی و با نیازهای مشتری مطابقت داشته باشد. شرکت نیک بینش کارن روش های مختلف تست غیر مخرب را با بهره گیری از تکنسین های تایید شده و بازرسان کارشناس جوش برای ارائه طیف گسترده ای از سطح III خدمات NDT از جمله بازرسی جوش دارا می باشد.

هیچ روش واحدی برای تشخیص عیوب و اندازه گیری کافی نخواهد بود و هر یک از روش دارای مزایا و معایب در مقایسه با روش های دیگر هستند. گاهی لازم است از روش های تست غیر مخرب جوش به صورت ترکیبی استفاده کرد تا تشخیص درست داد.

انجام بازرسی های غیر مخرب توسط نخبگان بازرسی فنی ایران در شرکت بینا آزمون کارا صورت میپذیرد.کیفیت اجرا و تضمین بازرسی های انجام شده بر اساس استاندارد های ملی و بین المللی هدف نهایی ماست .

آزمون انتشار امواج صوتی (Acoustic Emission – AE)
آزمون بصری و نوری (Visual Testing – VT)
آزمون رادیوگرافی (Radiography Testing – RT)
آزمون ذرات مغناطیسی (Magnetized Testing – MT)
آزمون فراصوت (Ultrasonic Testing – UT)
آزمون مایعات نافذ (Liquid Penetrant Testing – PT)
آزمون الکترومغناطیس (Electromagnetic Testing – ET)
آزمون نشتی (Leak Testing – LT)
آزمون ترموگرافی یا مادون قرمز (Infrared Testing – IRT)
آزمون نشت شار مغناطیسی (Magnetic Flux Leakage – MFL)

آدرس : اراک – میدان امام خمینی – شهرک صنعتی شماره ۱ – برج فناوری و کسب و کار
طبقه ۲ واحد۲۰۵
تلفکس  ۰۸۶۳۴۱۳۵۷۹۰
همراه ۰۹۱۲۰۲۲۷۵۳۳     ۰۹۳۸۸۶۴۷۰۰۳